Tuesday 19 February 2013

junjun

salam skali lagi...hee..aku ni mmg da bosan tahap dewa da ni...huhuhsatu ari smpi 3 post aku published..hehe..xpela an??blog aku..kuikui..mesti korg plik nape entry kali ni nme dye junjun. actually junjun ni nme yg aku teringin sgt nk bgi kt pet; OPPS!! yg ni kne ckp malay ok?, binatang peliharaan aku. korg tau an sugar glider?org yg aku pena nmpk pgg binatang ni ialah johan raja lawak,dye slalu bawak binatang ni mse dye dlm game SUPER SPONTAN, dye ade jgak bawak mse dlm show dye tu, ACHANER TU JOHAN?
ni la dye sugarglider, cute an?rse nk picit2 je..haha..

 bile aku da ade prasaan nk membele ni an, tpi bkn membele hantu k? bile da ade rse nk membele, so aku pon xrik tau la pasal sugar glider ni an,yela, ape susa nye, pegi je connect internet,then google je..kuikui. aku google la pasal cemne nk jge dye, dye mkn ape,nk mndi bape kali.mende2 ni sume aku bole nk tgg,tpi bile aku google satu mende nih, tro buat semangat aku nk membele ilang.mende yg aku google tu x laen x bkn adalah harge.korg tau x satu sugar glider da 3 ratos lbey,then dye cdgkn so beli sepasang so that dye bole buat family tree an??kalo beli sepasang da kne 5 ratos lbey.tu x abes ag berite burok dye, kne beli cage yg gt besa so that dye bole terbang2 ke sane ke sini,cmpo palk ngan maknn dye,haiyoo...pk je pon aku da penin.aku bknnye nye org berkerjaye ke hape.stakat student je babe! duet pon slalu kering..pastu,satu ari aku tgk tv ade rncgn sal guinea pigs,mulela an aku meng'google'.yela korg tau x,aku smpe x tido mlm sbb nk pk nme ape yg aku nk letak kalo aku ade binatang peliharaan.so, aku pon amek jela ape2 peuang yg ade,mne la tau kalo guinea pigs ni aku mampu ke an?lpas abes google, sme je resultnye,still aku x mampu nk tampong.haih blom kawen ag tpi da kne pk sal nk tampong mende laen.sudah nye aku pon save jela nme junjun ni.mne tau an satu mse bile aku da keje nt akhirnye berhasil gak nk beli sugar glider tu?kuikui..aku hope la kucing aku x jeles ngan impian aku ni.kuikui..hahha..FYI  nme kucing aku lucy.meh cni aku tunjok kt korg..

mke mintak penampa an??aku pon kengkdg geram gak bile dye buat mke sembelit ni.. 

k, tu je tok entry kali ni..salam.. :3



No comments:

Post a Comment