Wednesday 20 February 2013

i miss u

salam sume.. :)
malam ni aku bosan giler, so kalo byk sgt entry satu malam ni korg jgn tnye knape au..kuikui...ok kali ni aku nk ckp pasal rindu or in english is miss. mcm entry aku sblom ni aku ckp pasal memori, so skang aku nk cite sape yg ade dlm memori aku tuh..kuikui..*INI SUME POYO!!

mse kt mtrik dlu, sekelas ade 20 org, 8 jejake, 12 dara, *ni da cm zaman P.Ramlee la plak. ok, so, dlm reramai dara dlm kelas tu aku ade 3 org yg aku rapat n sayang.*no heart feelings k tok 9 org dara tu??dlm entry laen aku cite sal korg plak...kuikui...

aku mulekn ngan sorg ni, nme dye sarah solehah, and dye mmg seorg yg solehah,bkn la nk kte yg aku ni x solehah an..kuikui..dye ade 3 org adek-beradek, 1 wanita, and 1 ag jejake tunggal.dye da berpunye, nnt kalo dye kawen mesti aku sedih giler babas.dulu dye dudok kt muar,tpi skang dye da pndh kedah da.dye ni yg aku bole kte plg rapat la kot, ala, kalo rapat pon sbb kitorg dudok sme blok and bilik kitorg pon berdepan je,hehe..dye ni kalo korg nk tau mmg sgt rajin, bile aku nk g lepak bilik dye an, mesti dye tgah stadila,kemas baju la,menyapu la,makan la,eh!, mkn pon kire rajin gak ke?hee..aku slalu pggl dye MAMA sbb kalo aku da kerin means da xde fulus nk mkn, dye la yg blanje aku. aku sayang dye sgt sgt and sangat. kalo aku sedih ke mara ke hepi ke dye tetap ade kt sbela aku, aku mmg x kn dpt crik kwn mcm dye selaen dye. so, a little advice for u guys, appreciate your friends while they care for u, because once u don't, u will find them missing in order to find a good friend. :3
ni la gadis sara solehah tu..woot!! woot!!

yg kedua aku nk cite sal raja nurul masitah. *kellas name ko jahh!!. tpi kitorg pggl dye masi or sometimes beyi,sbb pangai mmg x matang lgsg!! dye ni aku rapat jgak.tpi terbina nye benteng antre kami adalah disebabkan dye dudok blok laen dri aku,*choi!!ayat sasterawan negara, mcm si sara tu aku ag rapat sbb mmg 24/7 jumpe ngan dye.tpi si masitah ni xde la jao sgt dye dudok, kengkdg aku slalu je dtg bilek dye lepak2, wat mke x tau malu msok bilek org an.kuikui..dye ni aku jealous sket, da la pndi, cantek plak tu, sape yg dpt dye ni mmg ptot bersyuko ke hadrat Ilahi tau x?nnt kalo ade jantan keparat yg nk ngorat dye ni, aku akn halang, aku xkn restui hubungan mereke!!!*cewah, da cam dialog filem ibu mertua ku plak..kuikui..tpi ade satu je yg kureng kt masi ni,dye sgt ske merepek smbil2 dye mkn kerepek. aku x tau cmne nk trgkn kemerepekan dye tu, tpi kalo korg dudok ngan dye sejam, eh! bkn! dudok 10 minit pon korg akn nmpk ade bibit2 merepek dye tu, kengkdg wat aku ade rse menyampah, but even worse kengkdg aku rse dye mmg nk try mkn selipar saiz 10 aku.huh!! tpi ape bole buat, aku sayang dye jugak even aku rse nyampah ke nk baling selipar ke nk campak dye dlm gaung ke.

MEMBE SAMPAI MATI YOEP!!

ni la dye masi!! tgk bdak ni mmg x btol..haish... -_-

yg sorang ag nme dye adalah shada, dye kte dye dapat nme timangan tu mse dye g PLKN. nme betol dye shuhada,*kalo sala eja maapkan daku,daku suda tua..sobs.. gitulah ktenye an??hmm..dye ni ag kesian,aku sgt jarang pergi lepak bilek dye sbb bilek dye nun jao dia atas bukit sne, haha..tpi ade satu ari tu,hari jadi dye,kitorg tige org kaotim sesme nk g wat surprise kt dye..huhu..mse tu dye nga blaja, bile kitorg masok tu,dye malu tambah secubit terkejot.kitorg x kua pekan kn mse tu,so x dpt la nk bg dye kek yg original,bgi yg spicy jer(kitorg bgi dye burger double special, hah!! hamek hengkau!!)dye ni pon otak mmg x bole nk ckp la an?mmg genius la snang nk ckp. memule mse start matrik dlu,dye ni nmpk cm sopan and pemalu,tpi bile da kawan ngan kitorg ni,mmg da hapos la kan sume malu tu,tpi xde la hapos sume an.kalo hapos sume tu da jdi laen mcm plak..kuikui..dye ni pon opcoz la kan aku sayang..aku akn sayang sesape yg sayang n x sayang aku pon aku akn sayang jugak..kuikui..tgk ni,shada ade kt bawah..

amboi awek ni, sibok stadi nampak?

tu je la aku nk membebel tok kali ni..hee..moge berjumpe di lain entry!!*ah! sudaa, da mcm ending cite rakyat la plak..hadoyai.. ni ade satu lagu tok korg dga...


SALAM AND SALAM SEJAHTERA... :3



No comments:

Post a Comment