Saturday 20 July 2013

Wujudkah??

Salam and salam sejahtera sume...entry arini cm plik sket an??sbb feeling aku skang ni pon nga sgt sgt sgt sgt sgt sgt sgt to the power of infinity complicated...hahahah...nmpk x sgt byk di situ??haha...persoaln wujod kt sini is wujodkah friendship yg everlasting??mmg la da rmi da org keliling aku ade friendahip everlasting..tpi kengkdg aku pk tu myb sbb diorg pndi hndle prob..aku pon nk jgak an,tipoola kalo aku rela idop sensorg seumo idop aku an??tpi kenkdg tu bile aku da give half of my trust to them..they will just throw it away...sometimes it makes menjust want to strangle each one of them!!!!uurrgghh!!! Aku bkn nk ckp yg aku ni perfect..I'm the most grateful person if they want to be friend with someone like me..tpi sometimes they just act selfishly..I know that I am not the perfect human being,but still I will consider my friend's feeling..people, I'm begging to GROW UP!!! Thevreason why I write this entry is because I had paid my price before for not growing up and act selfishly...I just don't want the same thing ever happen to others...please value each other while you can...it's hopeless if you wamt to value them later when they're already gone..

No comments:

Post a Comment